Timmen är sen

och jag borde egentligen sova nu,  men har suttit och försökt
skriva ihop en egen personlig text inför en begravning den 18 maj.
Tycker den vart personlig och jag tror den blev bra,
min familj ska få läsa det innan jag skriver ut den.

Säger ändå God natt nu till Dig som läser, ni har varit många här idag ..
TACK ni snälla! Men lämna gärna ett tass avtryck innan ni går ;)
Hhur ska jag annars kunna besöka ER sida?  :o

TACK Måd och Eivor!

Eivor! Jo det blir ju inte alls bättre i min kropp då det är massa elände.
Skapar ju även en del själv som du vet ... :s

Måd! Det är lugnt, ta hand om lilltösen i 1:a hand :D
Jag finns INTE på sjukhuset  ....

Ni vet väl om att det idag var nykterhetens dag efter vägarna?
Massa olyckor har hänt, mött brandbilar, ambulanser och polis
på väg till och ifrån Enköping... man får en klump i magen ...
Så kör försiktigt OM du ska ut ... Natt igen ;)
Postat av: Ellinor

Tassar in och lämnar ett spår och hoppas att din dag blir bra/kram

2012-05-10, 08:51:21 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

slog en signal .... men de var ingen hemma

2012-05-10, 18:28:32 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Försök ha det så gött du kan/kram

2012-05-10, 19:28:40 -
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Ajaj fy vad du ska råka ut.

Jag tänker på dig

Många kramar

2012-05-11, 10:44:34 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!