En fin lördag

 
Jaha lördagskvällen infann sig ;) Såklart :D
Då det finns 1 person som jag VET läser denna sida för att ha kontroll över andra,
som INTE vill ha med personen att göra så blir detta mitt sista inlägg på DENNA sida.
Jag hoppas förstås att ni som vill fortsätta följa mig eller skriva kommentarer hör av er
så får ni min nya sida :D
 
Finns du även på min fb sida så skriv där så kan du få nya sidan den vägen!
 
Min dotter och vi har ledsnat på all terror, därför detta byte !!!!!!!
Fan att man måste byta ut allt, både mobilnr, hemnr osv måste spärras.
Har även polisanmält.
 
Ikväll åt mina tjejer egengjord pizza med skinka och ost, Sofia hade även beasås på sin  :)
 
 
Jag gjorde varsin biff på planka till mig och gubben och därmed invigde mina plankor :D
Nedan så står de i ugnen, min till höger med mindre av ALLT <3
 
 
Efter grillningen i ugnen  ;) Undrar om vår vän Isse skulle godkänna dessa ..
smakade väldigt bra iallafall :)
 
 
 
 
 
Skicka en kommentar om du vill ha min nya adress, sänder den på
en dold adress till dig isåfall , berätta vilken adress!!!  ... Du har helgen på dig :)

Ha en fortsatt fin helg ♥
Postat av: Gunnar

Jag vill självklart ha din nya bloggadress, kan man boka bort till en plankafton? Kramar

2012-07-07, 21:10:56 -
Postat av: Ellinor

Låter trist,jag vill ju jättegärna vara din vän

2012-07-08, 16:24:48 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!