Lätt

 
Ibland så får det räcka med en lättlunch :) Så vart det för mig idag.
1 dl Chili con carne 1 hårdkokt ägg, lite paprika, gurka och tomat, japp vart mätt även idag :D
 
Hade ju trevligt besök hos mig idag, då pratade vi om makrillfilé som är så attens gott.
Letade i mina skåp efter en burk men de var redan uppätna, får köpa nästa gång jag handlar.
Det är ju gott att äta på många olika sätt. Varm macka eller på en hård macka eller bara äta ändå.
 
 
Kvällens middag :) Lax med pressad potatis egen kall sås och paprika.
Men nu bär det av till optikern så gubben får kolla sina ögon :)

Kramis ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!