Söndagen går mot sitt slut


Maten vi åt igår åt vi på Buddys Söder i Gävle hos Isse :)

Idag fick jag laga maten själv ... så kan det gå :D
Till lunch hade vi goaste Leffe och Mia från mina hemtrakter på besök.
Det blev ris med sallad och kassler i ugn med ananas och senapsgrädde, riven ost.



Då de åkte vart det att gräsklippa, fasen va gräset hade vuxit efter allt regn.
Såg sen på Spårlöst, som jag gillar som program :)

Till kvällen vart det 2 varma mackor med makrill ost och tomat på och lite sallad :D



Nu gäller Brottskod försvunnen fram till 22.55 sedan blir det sängen.
S är genomförkyld och har huvudvärk, feber, så hon blir hemma imorgon.

Så nu säger jag God natt du fina ute i cybervärlden ♥
Postat av: Mådde

vad vore livet utan makrill???

2012-05-14, 06:40:50 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!