En tung måndag



Kvällens miiddag korvstroganoff med veckosallad och lite ris. Fick duga ..

Denna dag har varit väldigt ledsam och jobbig på alla sätt.
Dels saker som hände igår här hemma,
men idag kom nästa käftsmäll, min mamma är väldigt dålig.
Och hemtjänsten fick inte tag på mammas läkare.
Så idag har tårarna runnit ganska mycket, då hon inte änns kan ta sig
upp ur sängen och hon har så ont att INGEN får ta i hennes värkande kropp.



Skulle varit på bassängträning idag på em men jag kunde inte träffa andra.
Åkte hem igen, imorgon gäller läkarbesök för mig.

Tur det för jag har sådan värk överallt.
Under bröstet, utåt sidan, hela ryggen och sedan även mage, nacke, skalle :(
Har tagit tablett men den är så strak att man blir helt groggig.
Undrar stort OM det är den jäkeln som gjort min mage så ond :(

Ja ja vi får se vad läkaren säger imorgon. Prover tas säkert ...



Kanske jag och familjen efter det åker till mamma en sväng,
har inte bestämt ännu. Men man känner sig lugnare då man träffat personen.
Då man med egna ögon ser hur det är osv.
Man hör på en människas röst om det är bra eller inte, helst en man ofta pratar med.



Tänkte jag skulle satt mig och läst i Mats och Saras bok " Eld " under kvällen
men jag har inte kunnat koncentrar mig på texten.
Kanske det går bättre imorgon, får hoppas.

Undrar vad ni andra gjort denna måndag förutom jobbat eller pluggat...
Vill du berätta genom någon rad så skulle jag bli jätteglad :)

Nu säger jag natt för jag orkar inte mer data idag.

Kram du som läser ♥
Postat av: Mådde

åkt bil i 12 timmar....ringer i morgon eller så ringer du när du hinner och kan

2012-05-07, 22:05:30 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hoppas att denna dag inte blir lika tung och att din mamma får hjälp/tänker på dej!Kram

2012-05-09, 10:19:09 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

då var en hel dag "borta" med inlägg o kommentarer---

ja vet att jag skrev att jag skulle ringa

men jag har varit på barnavd 64 med lilla Lovis

och de har snurrat en hel del här hemma...

förlåt att jag inte ringt

2012-05-09, 21:10:35 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Förstår din ängslan över din mamma, inte undra på att du då får ont överallt. Känns kanske något bättre när ni varit och hälsat på henne. Storkramen till dig, du verkar behöva den.

2012-05-09, 21:22:36 -
Postat av: Mådde

de står att du har fyra kommentarer men jag kan bara se två...

2012-05-09, 21:43:37 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Det finns 5 kommentarer Måd ;)

2012-05-10, 18:38:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!