11 maj 2012



Lax i ugn med potatis hollandesås och brockoli vart en av middagarna i veckan.



Igår då resten av familjen åt amerikanska pannkakor så åt jag
hasselbackspotatis och 3 skivor kalkonbröstfilé och lite sallad.

Familjen har börjat gilla amerikanska pannkakor mer nu än de vanligt tunna.
Att testa lite på annorlunda sättt är ju även väldigt trevligt.

Ikväll ska det bli taco har tjejerna bestämt. De vill ha på vanligt vis,
men jag ska göra en liten tacotårta till mig tror jag :D



Dammsugaren ska fram och skåpluckorna i köket ska torkas av,
har nu retat upp mig tillräckligt på vissa små fläckar som syns i vissa vinklar.

Ska även iväg och handla lite grönsaker till tacon ikväll.
Kanske även tvättmaskinen åker igång, vi får se.




Undrar vad ni andra gör denna fredagseftermiddag.

Igår var jag iväg och fixade papper som kallas för "vita arkivet ".
Eftersom min mammas hälsa åker upp och ner så mycket
så är det bra att skriva saker i vita arkivet medans man vet själv hur
man vill att saker ska vara.
Kanske en tung sak att prata om och ta itur med tycker många.
Men det tycker varken jag eller min mamma på så vis.

Men nu säger jag tjingiling och ska starta igång motorn inombords :)

Kram så länge ♥
Postat av: Mådde

har du inte skrivit Vita arkivet själv??

vi har gjort de alla i familjen

även barnen (dom är ju över 40 år)

2012-05-11, 18:00:32 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Mådde

glömde säga att vita arkivet kan man skriva på datorn....

2012-05-11, 18:02:16 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Har också Vita arkivet,man vet ju aldrig vad morgondagen har med sig.Kram och trevlig helg

2012-05-11, 18:06:56 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!