Så många känslor som tickat



Sallad som blir kvar från dagen före ser aldrig rolig ut tycker jag.
Men det kan man lätt fixa till och man får en god sallad som lunch ;)

Blandade bara i strimlad skinka som var rökt och lite riven ost, krutonger.
Mums fillibabba , man blir både mätt och glad.

Idag har gubben min klippt äppelträd och jag, E har gått en riktigt skön
promenix i solskenet. Solen är så pass stark att även solbrillorna åkte på.

Har lovat att vi ikväll ska äta köptaspizza. Länge sedan vi åt sådan.
Och att grilla även ikväll är lite överdrivet känns det som då det skedde igår :)
Även fast jag älskar grillad mat i alla desss former.

Ikväll är det även andra chansen, bör man väl se känns det som.
Har du någon som du vill ska vidare ?
Har inte så bra koll över vilka som är med.


Så går Andra chansen till.

Funderar nu på att ta mig till graven med lite av mina tulpaner.
Har så många så det vore lite fint att ta några dit också.
Min lilla Anders skulle säkert älskat blommor.



Ha det nu :) Nu bär det av ut i solen igen :D

Puss i vecket ♥
Postat av: Mådde

här ville folket ha KORV ja ja

1/4 fick slinka ner sen blev de potatis och morötter för resten... Men i kväll är tanken varm macka med stuvade kantareller

2012-03-03, 17:29:09 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!