Oj det har redan blivit 500 inlägg


Låter tankar snurra fritt i huvudet idag.
Tittar på min bloggsida och ser att förra inlägget var mitt 500:ade !!!
OJ ärr det redan så pass många    



Köpte en ny vacker bukett med tulpaner idag :) Ällllskar verkligen dessa.
Vilken underbar färg och den säger VÅÅÅÅÅRRRR ♥
Man får köpa själv då ingen kommer med dem ... så är det  




En hemgjord smoothie innan bassängträningen satt bra, sedan ½ tim träning.
Snt att vara igång igen efter allt med sjukdommar heter :)



Pastagratäng vart MIN middag, tjejerna åt falukorv i ugn med pressad potatis
meddans gubben min åt kålpudding :) Ja allt är hemlagat :)
Ibland får man köra buffé även då det är vardag :D

Undrar vad ni andra gör under denna måndagskväll :o
Själv ser jag en del saker på tv, gubben ser hockey.
Färjestad mot Brynäs ... sport  gillar MIN gubbe skarpt :D

puss ivecket, du väljer vart det är... ha ha ha

Men NU går jag vidare för ikväll

vad gör DU?? ;)
Postat av: Mådde

Vet du här kostar tulpanerna över 59:- de är lite för mycket för mej..SYND men jag köpte en gul "vårglöd" så jag har lite blommor på bordet i alla fall...KRAM

2012-03-26, 20:14:34 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Här kollas det hockey

2012-03-26, 20:54:15 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

AIK mot AIK och fel AIK vann

2012-03-26, 22:50:24 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Visst är tulpaner VÅR, känner lika dant för tulpaner. Kram/syrran

2012-03-27, 19:37:27 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!