Lördag och massa matdagar



Tjingiling i stugorna ;)

Här kommer lite bilder på de senaste dagarnas matintag :) Håll till godo!





Onsdagens middag .. Blodpudding med rivna morötter och hemgjord lingonsylt





Då familjen åt pankisar i torsdags så fyllde jag mina 2 med skinkstuvning
och till det hade jag rivna morötter :) Men fasen va dålig jag vart efter ½ ..

Igår åt vi tacos, men jag gjorde en tacopizza istället till mig ♥





Mättsam och mycket god :D

Idag har vi varit hos Isse :D Han har bara väldens godaste mat.
Här nedan Oxfilé med bea och strips, massa goda tillbehör toppat med räkor ;)





Tacos hos goaste Isse, men attens så otroligt god den ALLTID är ♥
 




Ikväll har jag ätit lite strips, kalkonbröst i tunna skivor, Sallad och grillsås





Nu blir det " Kvällen är Din " med familjen,
det kallar jag TREVLIG myskväll ♥ Ha det så bra resten av kvällen ♥

Postat av: Mådde

men hallå

jag skulle ju få veta vad de var för hemlis på G

de har jag inte fått ännu



kram

2012-06-03, 07:47:01 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Mådde

Fniss fniss..så de var GÄVLE som var hemligheten

här är de städning i dag som gäller

2012-06-03, 12:57:00 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!