Kvällen är snart över



Fann idag ett nytt fik , ja jag hade iallafall inte varit in tidigare.
Mycket trevlig ägare, gosaker så man inte trodde sina ögon.
Bra priser och ja de små beskvierna längst fram gav han oss gratis :D
Ja goa så in i bomben var de, men för mig fick det bli 1 och inget mera :)





Kvällens mat innan den åkte in i ugnen :)
Kassler, riven ost, körsbärstomater, ananasringar :)



Till den goda kasslern vart det färskpotatis med sallad, sen var man mätt ;)



På min hallbyrå har jag en "STOR" gammal klivia,
den blommar nu med 4 ! stänglar.
Man kan inget annat göra än bara njuta av den.



Pionen brukar blomma som vackrast då det är midsommar,
få se om den kan hålla sig tills dess eller blommar tidigare iår.



Man kan tycka vad man vill om regnet men visst är det vackert
med dessa droppar på blombladet ...
magiskt kan det se ut tycker iallafall jag :)

Men nu säger jag natt, för nu loggar jag ur för ikväll ... Puss ♥
Postat av: Mådde

kasler är gott men INTE ANANAS i mat

jag fixar de inte...

hoppas på sol i dag känner att nu får de vara bra med regn även om regndropparna var vackra

2012-06-07, 06:53:14 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Den kasslern gillar alla i vår familj ;) Kram/Eivor

2012-06-07, 17:22:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!