Hänt mycket idag

 
 
Potatisgratäng med 1 skiva grillad ytterfilé och nygjord veckosalladvar lunchen för mig och tjejerna
 
 
Köttbullar gjorda i ugnen med makaroner och god veckosallad ja det vart middagen för oss :)
 
 
Fick för mig att baka nyttigt matbröd idag i långpanna .... åhh va goda de vart :D
 
Duschen väntar på mig efter Anna Skipper och " Du är vad du äter " för imorgon ska jag bort.
 
Ett nystädat kylskåp som även har blivit fyllt på saker har skett idag,
en maskin tvätt  har jobbat, ja det har varit en bra dag trots att det regnat oavbrutet.
 
Kramis ♥
Postat av: Emma

Du är så duktig mamma!! :)
jag älskar dig<3

2012-06-25, 20:12:19 -
Postat av: Tina

matbrödet såg gott ut =)

2012-06-25, 21:40:34 -
Postat av: Tina

Oj.. glömde skriva till att du tar fantastiska bilder!! =)

2012-06-25, 21:42:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!