Första pooldoppet idag

Idag målas det brädor till huset som skall spikas upp i helgen.
Poolen är även invigd idag med första badet :) Ja nu känns det som sommar.
Ska upp på stan strax och handla lite, sedan bli det lättare lunch.
 
 
( Min ljuvliga hängpetunia ♥ Visst är den ståtlig ! )
 
Ikväll ska resten av familjen men INTE jag äta amerikanska pannkakor.
Köpte en pytteliten söt stekpanna tidigare så den ska fram och jobba idag :D
 
Vad jag ska äta har jag inte bestämt mig för än, men det ordnar sig som alltid ;)
 
Ska även se på " Du är vad du äter " med Anna Skipper ikväll på kanal 7.
Ikväll ska det handla om en kvinna som gjort en magoperation för sin vikt,
men sedan gått upp i vikt åter igen, ska bli intressant att se.
 
Igår då regnet vräkte ner på kvällen så såg vi denna underbart vackra regnbåge
 
 
Minuten efter var den redan borta, man får vara snabb vissa gånger för att föreviga saker :)
 
Men nu lite kaffe och ut i solen igen ;)

Puss ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!