Torsdag hela dagen




Jaha ja ...

Idag lyser solen med sin frånvaro. Men ingen kan vara på topp jämt

Vaknade med en fruktansvärd värk i ländryggen imorse  
Bestämde mig för att ligga kvar och sova vidare.



Har ringt så jag har fått en telefontid för att boka en tid hos läkaren.
Fick för 23 år sedan i augusti en spark i ryggen på min arb plats.



Ska även ta om mina prover ang hur järnet ligger till.
Minns bara inte om det var nu eller i början av maj det skulle ske.

Idag är även E hemma, hon har så ont i bihålorna.
Får hoppas det inte bryter ut utan att det försvinner igen.

Ska väl bli lite lunch nu och sedan får det bli en lugn em.



Repris från igår till lunch, blir bra det  

Postat av: Mådde

Repriser kan vara nog så bra ibland

jag la en låda i frysen i går med våran stroganoff så den kommer till nytta en annan dag

2012-04-19, 16:03:11 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!