Bifteki

Var till Norberg och handlade, tänkte ha tagit en fika på
Elsa Anderssons konditori men det var så mycket folk där.
Det är ett populärt ställe för många, även busslass.


Bild lånad från nätet!



Bilden lånad från nätet!

Så jag hamnade istället på Myntgrillen :)
Vilken trevlig kille som stod där. Inga sura miner där heller ;)
Vart en ask med strips på vägen hem istället för kaffet,
inte så nyttigt kanske men det smakade gott iallafall ;)



På samma gång som jag nu handlade så vart det en ny sorts te
Någon som testat detta tidigare??



Tyckte det lät gott med smak av:
Passionsfrukt, Mango, Grädde och Karamell-

Ikväll ska det testas nya saker :) Köpte en kryddpåse som heter Bifteki.
Som ska blandas med köttfärs och göras till goa biffar.


Att testa andra affärer än de man alltid går i kan vara kul  :D :D
Har aldrig sett denna krydda i min affär jag handlar i annars.
Har någon annan testat den?

Berättar ikväll vad jag tyckte om detta :D
Ha det nu så bra denna eftermiddag ! ♥
Postat av: Mådde

de te ÄR GOTT har de här i stugan



kryddpåsen däremot har jag inte provat

2011-09-21, 17:18:52 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Teet verkar gott,ska prova köpa det också. Kul att du delar med dig av alla godsaker, får lite inspiration i min middagstorka :)

2011-09-21, 19:21:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!