Söndagkväll med värme i magen ♥

Ja ikväll vart det olika mat till oss i familjen :)
Men det går ju bra någon gång det också tycker jag.

Min bestod av hemgjord god, värmande köttsoppa
till det en trekantig hård smörgås med ostskivor.



Resten av familjen åt istället kokt potatis med stekt ägg och bacon.
Klarar inte av att äta så pass mycket stekt, då blir det halsbränna för mig :(




En bukett blommor i dess vackra färg pryder vårt altanbord



i altanfönster ser man denna vackra himmel bakom glaskulans




Jag gjorde köttsoppan efter receptet nedan och på hälften av vad som stod :)
Mycket god vart den iallafall :)

http://www.ica.se/Recept/kottsoppa-713112/

Postat av: Emma

gillar sista bilden grymt mycket!! =D

2011-09-04, 22:07:07 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Eivor

Köttsoppan ser god ut, själv gjorde jag köttfärssoppa med vitkål, chili, vita bönor och lite annat gott (har inte tagit någon bild)..

2011-09-05, 13:46:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!