Lördag 17 september

Hej där! ♥

Gårdagens middag bestod av detta



Kalkonbröst tillagat i ugn med god sallad med dressing, till detta



en god potatisgratäng för 1 person :) Smakade underbart alltihopa :)

Fredagsmyset framför tv`n och tillsammans med Idol vart



Idag lördag vaknade jag ännu dåligare och genomförkyld än tidigare :(
Inte alls roligt måste erkännas, jobbigt att sova och andas.
Nyser hela tiden, ögonen rinner och jag har värk i bihålorna och kropp... URK !!!!!!!!!!

Men jag har iallafall tagit bort massa blommor ur rabatten, varit till Avesta
för att inskaffa diverse kläder till mig, vart mycket saker hem :D
Det hör verkligen till ovanigheten, gillar INTE att shoppa annars.

Då vi kom hem vart det lite blandat på talriken min som lunch ;)



Råstekt potatis i ugn, kalkonbröst 2 bitar, 2 ägghalvor och 1 passionsfrukt

Så vart det målning av en eländig lekstugedörr :D
Den fick bli svart nu istället för lackad eller oljad.. här är resultatet



Inte alls så tokigt om jag själv får säga det :D
Nu återstår bara fönstret som ska kittas och målas.

Annars har det varit ett underbart väder ute idag.
Har haft enklast att andas ute , inne har det varit skitjobbigt.
Satt faktist ute ikväll och åt middagen. Få se om och isåfall
när vi kan göra det igen, det sägs ju att ovädret och kylan är på G.

Så ikväll drog jag fram grillen och grillade ytterfilé, mums!!!!!
För att förlänga sommaren något längre, alla njöt vi :D
Har du tagit undan din grill???

Så här såg min talrik ut :) Känner du doften av grillat ?? ;)



Nej nu får det räcka en stund, tittar in senare om jag inte somnar tidigt.
Vad gör du en lördagskväll som denna?

Kram genom cybervärlden du goa ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!