16 september

Jaha så är det allaredan lunch ;) Har du redan ätit eller är du på G?

Jag har på fm fixat en del här hemma, ska snart ta ett varv på övervåningen.
Yngsta tjejen ska ha en kompis med hem från skolan
och då är det ju trevligt om det ser vettigt ut :D

Men just nu har jag gjort ett avbrejk för att äta lite lunch :)
Hittade en bild och recept på nätet och jag bara MÅSTE testa.
MUMS va gott det vart . Du ser min lunch här nedan :D



Tortillabröd ett litet, sallad, kyckling,paprika, casewnötter,lite tomat.
Blandade i lite gräddfil för att binda ihop sedan lite kryddor i den.
Sedan en stor mugg kaffe :D

Igår så åt vi potatisbullar med bacon, jag hade romsås till istället  för lingon.



Under tiden som vi åt kunde vi avnjuta denna vackra himmel



Men nu en trappa upp :D

Njut av solen! Det gör jag lite till och från ♥
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

gött :)

2011-09-17, 00:30:37 - URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Mums kära du

Jag åt räkmacka ute idag med kaffe

kramar till dig

2011-09-17, 14:34:36 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!