Vilken jävla dag......

Så är åter en kväll här, det är svart utanför och jag är nyss hemkommen.
Men OK jag ska ta dagen från början ;)

Skjutsade min äldsta tjej till skolan på samma gång som jag ändå hade saker att göra.
Handlade fikade med min underbara vän E på nya fiket i Västanfors...
Jäklar va fint och goa saker de har, Ni måste testa om ni är i Fagersta trakterna!
Bäst av allt!!! Det är vettiga priser men mycket goa saker, mackor, fikabröd, sallader osv.

Tog en sväng till svärmor efter det och tog en fika och pratade bort en stund,
hade ärende dit så det lämnades på samma gång.

Väl hemma var det bara att vända.. mobilen ringde, OKÄND stod ..
svarade och fick veta att S hade fallit ihop på sin praktikplats, ingen kontakt
och hyperventilerade enormt, läkare var tillkallad, men det var ej kritiskt.....
FAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!! inte nu IGEN!!! Hon radade ihop slog sig fördärvad
så sent som höstlovet 2010... bara att sätta sig i bilen, andas lugnt och köra lagligt.
INTE så jävla lätt då saker händer och man är orolig.

Väl nere, det är inte så farligt, pratar med lärare osv.
En UNDERBAR människa, Dennis S pojkvän, fanns kvar vid S, underbar Dennis<3
Meddans jag väntade på läraren " mentorn " ringer åter telefonen...

Ett 0171 nummer som jag INTE alls sett tidigare....svarar och får höra
en allvarlig kvinnostämma... är det X dotter jag talar med ?  frågar kvinnan .
Jo svarade jag, har någon berättat och kontaktat dig??????
Om VAD säger jag förvånat ?????

Ja hon är hämtad med ambulans , finns sedan lunch på sjukhuset.
Neeeeeeeeeeeeejjjjj!!!!!!! Hör mig själv säga i skolkorridoren under samtalet
säga fan inte det också, pallar inte mer ensam........

Det var inte så farligt men vi lämnade nödvändiga saker till X i 0171 området.

Är så tacksam att S och D var med mig ikväll, NI två gav MIG stöd
TACK även till E och B hemma som fanns via mobilen...

Älskar er alla!

Vissa stunder beviisar mer än vissa andra ♥
Postat av: Fia

Det var en hemsk dag, men som tur är har jag en underbar pojkvän som finns i vått som torrt! Tack själv att du hämtade idag. <3



Jag älskar dig!

2011-10-10, 19:44:35 - URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Emma

jag älskar dig mamma! <3

2011-10-10, 19:48:17 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Fy vilken jobbig dag du/ni har haft.Hoppas att du får sova lugnt och stilla i natt/kram Ellinor

2011-10-10, 20:51:02 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!