Underbara lördag med goa vänner


Ja denna lördag har slagit ut många helger kan jag lova :)
Jösses va trevligt vi haft det denna lördag 19 november 2011.

Varit hos goa vänner ett par mil bort, iof bara jag och gubben
tjejerna ville vara hemma istället och det var ju ok :)
Förrätten vart denna goa, men fick i mig ca ½ :)



Smördeg med go röra ovan och toppat med löjrom, apelsinskiva :D
MUmmmmms är bara förnamnet... dregglar än ;)



Sen vart det god klyftpotatis, fläskfilé i UNDERBAR sås och goda grönsaker...



Efterrätten gick INTE av för hackor kan jag lova ;) Underbar cheesecake...
OJ vad den smälte i munnen .... jösses så underbar... ♥
 


Så vart det lite att skölja ner maten med ;)



Sedan vart det mer att skölja ner med :) Denna gång god irish coffee



3 glada prickar :) som trivdes bra ihop.... TACK för underbara timmar! ♥



Fler trevliga prickar ;) ♥

Länge sedan jag hade så pass trevligt ... där inget sitter fast,
Vi har liksom bara såååååååå jäkla kul :) Massa skratt och prat om allt.

Snart gör vi om det goase Lena och Rolle ;) Fast då kör vi HELA natta med grillningen ;) ;)

Puss i vecket för ikväll , vilket veck väljer man själv ;)

Lägger även in ett recept på otroligt god soppa...läs nästa inlägg ;)
Postat av: Rita

Ni verkade ha haft väldigt trevligt =)

ha en bra söndag goaste Bibbi.

2011-11-20, 10:12:52 -
Postat av: Lena

Tack för att ni kom. Det var sååååå trevligt. Vi tar grillning och övernattning nästa gång :) Puss och Kram från oss.

2011-11-20, 10:36:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!