God morgon i stormen



Inatt har det stormat bra mycket, trodde ett tag att taket skulle lyfta.
Men det sitter kvar tror jag, hoppas jag, får kolla pannorna då det ljusnat.

Har kört gubben till jobbet, tyckte inte att han skulle cykla mer nu.
Yngsta tjejen ska snart med på tåget, så henne ska jag köra strax till station.
HOPPAS hoppas att tåget går som det ska bara!!!

Äldsta tjejen ska till skolan vid 8.30, själv ska jag till banken
för att utföra vissa saker för min mamma.
Ja hon är fortfarnde kvar på sjukhuset för utredning av mediciner.

Men nu gäller bilen ... igen, ha det gott där ute i vårt land.
Var rädd om dig i blåsten ! En värmande kram sänder jag med i farten ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!