Så var det åter fredag

Hej där i de skrivna orden!

Igår efter frullen hos kompis så bar det av till Avesta
en snabbvisit för att titta ut en konfirmationspresent.
Ska på konfirmation den 28 maj
Min brorsdotter ska läsa fram , Ska bli trevligt.
Fann något som jag hoppas ska falla henne i smaken.
Efter det så vart det städning, så idag går jag som en 100 åring
Bör ju inte göra så mycke med min sargade kropp
men kan inte heller bara låta allt falla runt omkring mig.

Visst vi är ju faktist 4 st i familjen, men jag är väl sådan
som kör allt ensam och sedan får jag lida flera dagar efteråt.
Man är ju en IDIOT.
Så idag blir det en lugn dag,      tror jag
En kaffetunna ska jag väl försöka få till iallafall.

Vad kommer att hända i ditt fredagsliv?

Kramen till dig du underbara


Postat av: kaffehörnan

Hos mig med skönt med sol

Jag stöttar upp dig nu när du är så gammal *ler

Bara slappa



kram

2011-05-20, 11:35:48 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!