Denna lördag



Idag är det " Barnens dag " i vår stad.
De elever som går Barn och Fritid på gymnasiet
är det som håller i det hela. De har olika aktiviteter
med bla ansiktsmålning, ett lopp som de ska springa, fiskdamm.
Min äldsta tjej är med och håller i det hela.

Det blåser en del men solen skiner så de får säkert
en trevlig dag



Gubben min har för 1½ timme sedan gått till en arb kamrat.
De ska samlas ett par stycken och ta någon öl,
sedan ska jag skjutsa dem till en som gått i pension.

Hon har bjudit alla arb kamrater till sig på fest i eftermiddag
med mat och dryck. Mycket trevligt

Jag tänker fixa gott ikväll också
Men vad det ska bli ska jag berätta i nästa
blogginlägg lite senare idag.
Vad ska du äta? 

Kramen så här långt ♥
 
Postat av: Anonym

vet inte ritigt vad jag ska göra idag får se :) sj dåå?

2011-05-21, 18:04:06 - URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!