Vilken underbar morgon

Godmorgon :D!
Hoppas du sovit gott, det har jag gjort.
Vaknade väldigt tidigt idag, men kunde inte somna om.
Solen sken in i sovrummet.

Fixade en kanna med färskt kaffe och en äggmacka.
Har nu suttit här ute på altanen sedan 1 timme tillbaka.
Fåglarna kvitttrar, solen skiner, jag här hur vattnet
porlar genom filtret i poolen nedanför.

Igår vart den åter uppsatt och fylld på vatten.
Så nu får man hoppas på varma dagar och nätter
så vattnet värms upp ordentligt :D

Om orken finns så ska vi klä in den iår så
vi slipper ta ner den igen.
Då kan den stå kvar över vintern,bara man tömmer ur vattnet.
Vi får se vad vi gör då det är dags.

Annars är det våryra i stan sedan 2 dagar tillbaka.
Inatt kunde man höra hur det spelades dansmusik
över hela stan. Arvingarna spelade.

Vi ska väl upp och handla lite saker inför kvällen
och även inför morgondagen så vi ska grilla tillsammans
med en go granne.

Ikväll kommer en annan granne in för att se fotbollen kl 20.00.
De har ju inte 3:an som fotbollen sänds på.

Men nu gott folk, nu ska jag gå in och klä mig,
sitter ju bara i morognrocken än så länge ;)

Stora kramen till er alla ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!