Vilken underbar lördag :D

Idag fläktar det något men solen skiner
och jag har över 30 grader inne på altan :s
i poolen har vi 19 grader idag :D
Min äldsta tjej har idag badat med sina tjejkompisar,
först var de lite trevande, men sedan vart det visst skönt.



Själv ska jag känna på vattnet lite senare,
men i lär jag inte komma än på ett tag.
Vill ha varmare i vattnet :D

idag vart det kall pastasallad till lunch.
Orkar inte laga varm mat då det är så pass varmt ute som inne.
Pastasallad brukar altid uppskattas, vilket det gjorde även idag :)



Inget märkvärdigt egentligen, man tar det man gillar mest :)
Den som ville ha fick även gräddfil till och rostad smörgås.
Kryddning efter egen smak brukar också passa bäst.

Nu ska jag bara ta det lugnt på altan i någon timme :D
Sena ska potatisgratäng fixas och grilla kött.
För kl 18 kommer en annan granne än igår och äter lite med oss.

Ifall inget mer inlägg kommer idag :D ha en fortsatt bra lördag
njut i solen och värmen :)

Solvarma kramen till dig från mig ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!