Kvällens goda mat

Ikväll ska vi äta detta :)



Är så enormt nyfiken på hur det ska smaka :)
Receptet och bilden är från http://kryddburken.se/ en otroligt skön sida.
Besök den! Du kommer inte blir besviken :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket.
Min yngsta tjej vaknade med feber, hittade inte termometern
så det vart en sväng till apoteket och köpa en.
Sedan vart det en sväng upp på stan nu på em för att skaffa kasslern.

Fasen va med folk det alltid är då det går mot större helg.....
Men man är ju själv jäkligt dum som handlar då också ...flinar stort.

Ikväll blir det annars lugnt, imorgonbitte ska jag till Enköping
för att hämta mamma, som ska vara här ett par dagar.
Blir trevligt hoppas jag :D

Men nu ska riset på så det blir mat

Ses senare :) Kramen ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!