Nu är det på plats :D

Vad gjorde man utan underbara vänner i livet???
Idag fick jag hjälp med att få hem ett kylskåp
men även en stor 150 cm bred vävstol med tillbehör.
Men även ett sprillans nytt fönster och massa annat :)

Kylskåpet vart så in i bomben bra i köket.
Så nu har jag ett mindre och ett större vilket behövs.

Fönstret ska målas eftersom det är obehandlat.
Sedan ska ett bytas ut på övervåningen en annan dag :D
Underbart med täta fina fönster.
Det som nu sitter där är i väldigt stort behov att bytas ut.

Ja sen fick vi en lite gratisboende unge att flytta in 2 !!! gånger på 1 timme.
En liten liten fågelunge flög in genom en springa på fönstret 
i samma rum, dum liten krabat. Men han fick hjälp ut.

Imorgon ska jag försöka plantera massa blommor som jag
ännu inte satt i större krukor. Tog hem stora vackra keramikkrukor
som de ska få bo i under sommarens måander som är kvar.
Fasen va dagarna och månaderna går fort känns det som.

Midsommar i helgen , sen dröjer det inte länge innan det vänder
och de ljusa timmarna blir färre, huttrar redan över tanken.

Någon som vill bo på varma platser under hela året???
Skulle verkligen vilja, men skulle nog sakna just de olika
årstiderna som är väldigt charmiga anser jag.
Vad tycker du????

Men nu ut på altan med lite gott i glaset....

Ha det gott denna lördagskväll!
Om 1 timme måste jag ju se Martin Stenmark, sista programmet.
Måste måste :D :D :D

Puss så länge ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!