Fredag i veckan igen...




Så är det fredag igen :)
Grått är det som tusan, idag är änglarna dämpade.

Skulle gått på en begravning idag hade jag tänkt mig
men så blir inte fallet.
Kroppen värker för mycket och jag mår ej bra i lungorna
så jag får sända mina tankar hemifrån istället.

Har en tid på sjukhuset nu på fm för kontroll.
Har varken tid eller vilja att må så här:(
Fasen om kroppen kunde vara frisk 1 vecka, helt frisk...
skulle ge mycke för den känslan igen.
Men det var länge sedan den fanns.
Inte sedan juli -1989.

Ska även köpa en ny bra pensel
och 5 liter vit färg till gubben.
Fönsterfoder ska målas och förra burken är slut.
Men framåt går det :D så det är det värt.

Hur har du det idag?


Puss på dig ♥  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!