sista vardagen i Juli

Välkommen in till mig :)

Så har snart hela denna månad också försvunnit.
Atten va dagarna och månaderna rinner iväg fort,
eller kan det vara så att jag är långsam :o ??



Kan det vara möjligt .. hm ... näää :D :D

Skrev en lista på saker jag ska inskaffa redan igår.





Igår vart det en ny bryggare :D
Så idag har jag faktist fått gott kaffe till frukosten,
smakade väldigt bra. Magen tackar så mycket :)

Men nu dags att åka och handla,
efter det att ta fram råttfångaren som ska jaga ;)

Men vad sysslar andra med denna fredag innan myset???

Pöss ♥

Postat av: Sari

de regnar:o(((Skulle egentligen åkt till Hbg festivalen men inget kul att gå där i detta skitvädret.....Blir softa hemma

2011-07-29, 18:28:32 - URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Mådde

virkar i solen...in till Hemavan för att handla lite sen hem till solen igen

lagade lite mat kokt fläsk korv (hemgjord) o dillsås

2011-07-29, 21:20:47 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!