Pumpen håller tätt nu ......jiiihahhaaa

God kväll goa läsare! :D

Klockan har hunnit bli en hel del, men jag sitter här :)
Tog en sväng till Västerås ikväll, köpte en ny poolpump.
Den andra läckte som ett såll och det var ej kul
då vi hela tiden fick lov att fylla på med vatten. Blir även dyrt.
Så här kommer bilden på pumpen :D



Tjejerna åkte även till goa vänner ikväll, så det är väldigt tyst i huset nu.
Gubben har lagt sig, han ska upp vid halv 5 imorgon igen.
Men nästa vecka då börjar hans semester.... ljuvligt, så han får lite vila.
Man blir ju inte yngre med åren precis.

Lite kort tagna efter vägen ikväll:



Den döda gamla eken på väg ner till Västerås



Denna vackra utsikt har vi här hemma, visst är det vackert :)

Men nu ska jag nog läsa lite goa bloggsidor innan
John Blund får hämta mig :)
Vi ses igen imorgon om du vill, törs och kan :D
Och visst gör du det ;) Lämna en rad så besöker jag dig också :)

Nattpussen från mig till dig ♥


Postat av: JENCIOUS

jag köpte den på ica fakitskt! :)

jag äter den drycken 2 gånger per dag, frukost och lunch. Sedan en riktig middag, fast då med kyckling o grönsaker, inte potatis, ris, eller pasta eller så.

Man går ner i vikt om man äter den till stor del, men att äta "riktig mat" en gång per dag så länge det är nyttigt och inte skräpmat eller så skader inte! ;)

15 potioner sånna pulver påsar kostade bara 149 så det är ju väldigt billigt om du skulle vilja testa! :))

kram!

2011-07-13, 23:52:11 - URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Mådde

den gamla eken har jag tänkt fota så många gånger...

2011-07-14, 08:26:54 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!