Ovälkommen gäst

Idag bakom vår bil fann vi detta...... urk burr... ryser ännu.





Vi har en stenmur och grannens vedförråd bakom ormen.
Det verkar vara en unge, men lik förbaskat lång då den slingrade iväg.
Burrrrr ... klarar bara inte av djur som orm.

Har annars gått med denna på mig under dagen för värken..
den botar ju inte precis men den lindrar lite för stunden.
Tack Per för att du lånade ut den till mig!



Till lunch idag åt resten av familjen + en pojkvän våfflor.
Själv tog jag pasta med köttfärssås från frysen.
Kan inte äta våfflor och pannkaka, blir bara en klump i magen.




Min äldsta tjej har idag även namnsdag GRATTIS!! ♥
Hon och hennes syster och pappa tog en sväng till farmor
eftersom deras farbror kom från Ronneby i går fredag.

Själv tog jag mig ett dopp i poolen, 25 grader
är inte mycket att klaga över ;)
Vi har en sån kväv kväll och dag, riktig åskkänsla.

Ikväll blir det nog något enklare som kvällsmat tror jag.
Emma ska ju även vara borta och träffa vänner vid 19 tiden.
Men jag hinner nog ut en sväng och fixa någon bräda tror jag :)
Måste få bort brädhögen så inte ormen hamnar där som förra året :S



Meddans tänker jag på vad som  hänt i Norge... helt förskräckligt!!!
Hur kan något sådant hemskt hända...??? Har världen blivit helt galen??? 


Kramen till Dig du goa ... Vad gör du denna lördag? Pusssssssss ♥
Postat av: Mådde

vissa mäniskor är helt galna

världen är nog som förr



men hur tänker/tänkte killen?

kan han vara frisk?

vilket liv har han levt?

hur mår hans mamma?

2011-07-23, 19:46:08 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!