Fönsterbyte... bla....

Har en helt underbar vän sedan 30-35 år tillbaka
som kom redan strax efter 8 imorse.
Han hade med sig mina tjejer hem, de har varit hos honom och hans fru.
De har haft ena underbara dagar med massor av goa saker :)

Idag har han hjälpt oss med ett fönster på övervåningen, högt och läskigt.
Samtidigt hjälper han oss med att panela in den sidan på höjden.
Ja vad ska man säga, sådana vänner växer INTE på träd.

Men även hans fru är med, på sitt vis hemifrån.
Hon låter honom vara här hela denna dag... TACK!!!!

Bilder :)



Gamla fönstret är borta och nu ska ett mindre i :)
Men det är mycket jobb innan och runt omkring, inte bara att byta ut...
Min vän är även väldigt noga, vilket känns skönt.
Även då det gäller säkerheten att ställa upp ställningen...
INGET får hända..... jag säger nej många gånger...




Jag målar panel som ska upp i nocken :s
Tur jag står på backen.... höjdrädd är bara första ordet :S
Har fler brädor fixade....  inte senaste modet på klädseln, 
men jag försöker arbeta, göra något rätt ;)



Mor och dotter, dotter som även får ett nytt fönster :)


Nej dags att gå ut och göra nytta, men först ringa vännens fru :D

Kram ute i landet , älskar er! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!