Fiske vid Laxtjärn




Vilken otroligt fin dag vi hade igår :)
Var vid Laxtjärn och fiskat regnbåge.
Min mans arbetsplats hyr en sådan sjö och alla
anställda med sina familjer få komma och ha en skön dag.
Igår var det visst runt 50 personer sas det :)


 
Solen sken och jag vart bränd på de ställen som syntes :)
Fick 2 regnbågar med hem, blir dagens mat
på grillen som middag :)

Gubben och tjejerna har bestämt en utflykt idag
för att pigga upp mig då jag inte mår så bra egentligen.
Ska bli kul och intressant att sevvart jag hamnar.
De kanske SÄLJER mig ;) :D :D

HA det så gott ute i vackra Sverige!

Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!