Ack lördag du sköna

Så sitter vi åter här på varsin sida av köksbordet
jag med datorn och han med melodikrysset :D
Jag och min älskade gubbe sedan länge ♥



Igårkväll åt vi varma smörgåsar med underbar vänner på altan :)
(Mackorna glömde vi ta bild på så den bilen är tagen från nätet)






Min underbara fina vän ♥ Någon finare finns inte.
En vän med större hjärta kan jag inte finna. Du är underbar vännen! ♥


     för att du finns goding:D


Vad hände idag lördag då?   





Ja det blir lugnt, inget disco under dagen :D  vi ska bort på eftermiddagen.
Grillade kamben nalkas  och vi laddar inför det :)
Älskar verkligen grillade kamben och speciellt dessa
som min svåger varje år under semestertiden bjuder oss alla på.


(Bild från nätet !)




Gubben min är nu ute och gräsklipper, det har faktist växt en del.
Annars känns det som att det kan bli regn idag, få se hur det blir.
Men han kanske hinner klart innan det kommer regn.





 
            
Postat av: Mådde

Ha Ha

va ni var suddiga då

va hade ni druckit?

2011-07-30, 16:41:59 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Bibbi

Hade inte druckit något,

skakade på handen därför suddig bild.

Men det bjuder vi på :D

2011-07-30, 19:33:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!