Redan en ny dag

Så har även denna dag gått över till eftermiddag.
saten va fort timmarna försvinner.





Jösses har det gått så fort allaredan????
Om 10 dagar fyller jag ju år,
vilket skämt till ansikte den dagen . . . .  


Ska idag kl    få komma till läkarstation
så ska en sköterska titta på spektaklet och se om det ser rent ut.
Öm i hela höger sida och svårt att äta , tugga.

Solen skiner annars även denna dag, runt 30 grader i skuggan.

Har på fm kittat om 2 fönster som behövde den behandlingen.
Det gick riktigt smidigt faktist :D
Satte även i andra persienner på samma gång.

Gubben min har varit till soptippen med gammal bråte.
Känns skönt att bli av med allt elände man samlat på sig.

Stora tjejen ligger och solar i   
men jag vill ej vara i solen ifall det förvärrar ärret och såret i ansiktet.




Till lunch idag vart det en bit av smörgåstårtan sedan igår.
Attan va god den var,inte torr och dan....mums.

Ikväll funderar jag på om vi ska tända grillen, det var ett tag sedan sist.
Vi får väl se hur det ser ut då kvällen kommer.
Jag brukar hinna ändra mig flera gånger ang vad vi ska äta ;)

Nä nu är det dags att fixa till så jag kommer till läkarstationen i tid.
Vad gör du? Jobbar eller har du fortfarande semester??

Pöss ♥    
Postat av: Pinglan

Ja, det är lite svårt att få dit ostbågskrosset. Det gäller att en ganska "kletig" smet runt tårta och sedan får du "klappa" dit krosset. Det är lite pickligt, men det går och blir snyggt!!

2011-08-04, 11:16:14 - URL: http://pinglansreceptblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!