Ännu en sommardag ♥



Min lunch igår tisdag vart lite blandad sallad
med en klick potatisgratäng och lite kyckling framför tv´n där dopet visades :D



Bilden lånad från nätet !



Till kvällen gjorde jag raggmunk i våffeljärnet, väldigt smidigt går det då :)
Till detta vart det en god skinkröra som jag fann i en tidning för länge sedan.
Strimlad skinka blandas med purjolök, paprika och matlagningsyoghurt, lite salt.
Väldigt enkelt med riktigt gott ♥



På baksidan av huset står nu våra äppelträd med feta blomknoppar.
Det är en underbar tid nu med allt det vackra vi bjuds på bara vi öppnar ögonen.

Var till Björsbo trädgård i Söderbärke igår och köpte lite blommor
som sedan sattes på altanen i lådor.
Iår fick det bli blå hänglobelia med vackra tangetes.

Det vart även en stor träbalja med djupt gula sommardahlior.
Vart en riktigt färgklick på min trätrappa :D

Idag ska jag köpa lite mer jord, för jag har en del
blomskott som behöver komma på plats.
Ja det finns alltid något att göra man vill.

Ute har vi 20 graders värme, det luktar sommar och blomdoft ♥
Sätt dig ner och njut av allt runtomkring dig min goa vän, det ska jag göra.

Kram ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!