Vår kväll i matens tecken <3



Idag firar vi vår bröllopsdag eftersom det ÄR helg och ALLA är lediga :D
Krustader med skagenröra vart vår förrätt ikväll <3



E åt ikväll som förrätt avokado med creme fraiche .. hon kan inte äta skaldjur ...



Sedan vart det grillad ytterfilè med pommes och bea sås,
rödvinsås, sallad som varmrätt <3 Smakade underbart gott ...



Allt avslutade jag och min älskade gubbe med champange i 15 åriga campangeglas
och jordgubbar med smält choklad... ser ni min vackra ros <3

Men nu säger jag natt och ska sova... imorgon begravning...mindre roligt ...
men det är en älskad vän och då går man ... eller...jo VI alla i vår familj gör det..
Alla VI ÄLSKAR DIG Evert .... Du finns i våra ♥ för ALLTID..

Puss ♥
Postat av: Mådde

härligt med bröllopsdag

jag har min på söndag

Vi åker till Tällberg i dag

och lbir der till söndag

skall fira STRORT

ja de är ju i alla fall 45 år

KRAM till er

2012-05-18, 07:06:18 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Fint firande på er bröllopsdag, fina bilder:)

Vi firar 40 år tillsammans i sommar, inte illa pinkat det heller:)

Fortsatt lycka till er och hälsa Birger.

2012-05-18, 07:31:53 -
Postat av: Gunnar

Vilka fina bilder du lägger ut, är du utbildad inom foto? kramar från Gunnar

2012-05-19, 19:26:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!