Sommarvärmen vi njuter av



Middagen denna måndag :D Kasslergryta med potatis och sallad.

Solen skiner det är runt 20 grader ute, ljuvligt med andra ord.
Men kroppen värker lik förbaskat. Har 2 punkter som ömmar hutlöst.
Måste snart kolla upp det. Skulle varit på bassängträningen men orkade inte
ta mig dit med min protesterande kropp.

Och imorgon är det prinsessdop i Svergie :D Roliga saker vill vi ha massor av :D

Gubben min har flyttat på våra månadssmultron och jordgubbar.
Bytt ut jorden och fixat, det vart jättebra :)
I den andra lådan funderar jag på att sätta lite potatis, alltid gott att ha egna.
Förra året fick vi gott om potatis :) Hoppas det blir lika iår.

Nä en sväng ut på altan nu med en mugg kaffe , tjingiling på er ♥ 
Postat av: Fia

Supergott mamma, helt klart! Fin bild :)

Tjingiling på dig också! :D<3333

2012-05-21, 17:36:49 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjingeling!!:D älskar dig<3

2012-05-21, 18:07:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!