Så skönt ..

.. att det är fredag :) Annars brukar jag tycka veckorna går så fort,
men idag känns det bara så bra att det är sista vardagen denna veckan.

Idag ska vi även iväg så fort alla kommit hem för att göra saker som
ALDRIG tidigare gjorts ... få se HUR det ska gå .. berättar senare .. kanske ;)

Ska bara köpa 3 saker inför kvällens mat innan kl 13 idag.
Sedan kommer en som ska byta ut våran vattenmätare i källaren.
En ny maskin tvätt ska köras, idag får det bli sängkläder.
Det fläktar ute så det torkar bra då man hänger ut.

Vad gör du under denna fredagen? :)

Idag äter jag kall sallad till lunch ... mmmm



Gjorde iordning denna igårkväll så att S kunde ha med sig
eftersom hon genom skolan skulle ut på fågelskådning hela dagen.

Vart en skvätt sallad över även till mig, vilket var bra :D

Så vad hade jag i denna då? Jo detta:

Pasta som kokades och som sedan spolades kall
Önskad mängd med skinka som strimlas fint
½ röd paprika finhackas
1 liten burk majs
En bit gurka finhackas
Lagom mycket purjolök finstrimlas
Några körsbärstomater finhackas
Lite Rhode Island dressing

Blanda om allt ... musigt värre ♥

Jag tar det som man gillar och blandar så egentligen finns inget riktigt recept ;)
Man kan ju även tömma kylskåpet och se vad man får till, kan även det bli kanon :D

Men nu måste jag ila, för mellan kl 13 och 15 kommer han som ska byta mätaren :D
Skriver du en rad eller två efter att du läst mina rader så blir jag så otroligt glad.

Kram i knävecket du goa ♥

Nu verkar även inlägg som ni skriver försvinna igen ... fattar inte varför.
Vet det eftersom vissa påpekat att deras inlägg försvinner :( INTE kul alls.
Men jag LOVAR ... jag raderar INTE några, är glad över de som skrivs i min blogg.
Postat av: Isacs Mamma

Hej ! får jag tipsa dig?



Hos mig hittar du både tävlingar och dagens blogg,

kan de vara något av intressse för dig?



Hoppas så klart att du får en fin Fredag!

Kram!

2012-05-04, 14:04:34 - URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!