Olika pajer åt vi ikväll



Tjejerna åt kycklingpaj ikväll, en paj vart det även till mormor som lämnas senare ♥



Jag och gubben åt kräftpaj, fy atten va gott det var ♥
Till detta tog gubben min Isses goda vita vin ... jo även jag 1 glas ...

Puss ♥
Postat av: Rita

MUMS =))

2012-05-06, 08:17:02 -
Postat av: Mådde

just nu äter vi "bara" räster

måste ju få slut i kylen innan vi åker till V:ås på måndag....

och i dag söndag blir de lunch på kyrkan efter tv inspelningen...men tror till min fasa att de är smörgåstårta...tar med nått ätbart i väskan

2012-05-06, 08:34:29 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!