Nu hopar sig molnen




God morgon :) Ja idag så dyker det upp moln på himlen.
Solen försöker tränga sig igenom, och den lyckas ibland.

Idag ska det städas lite, bytas i sängarna, handla lite varor
inför denna veckas matsedel. Hoppas du tittar in under dagarna
och ser vad som serverats här :) Välkommen säger jag allaredan :)

Inte är det så mycket kvar på skolterminen för tjejerna heller.
Jösses :o sommarlovet kommer med ilfart mot oss.
Och därmed även jobbet med att fortsätta på vårt hus.
Baksidan ska panelas och fönster ska bytas. Brädor ska målas osv.

Men nu en mugg nybryggt kaffe ute på altan :)

Ha en fin dag och var rädd om dig ♥ 

Postat av: Mådde

oj va tiden går fort och inget hinner jag med

eller ju de gör jag ju

men jag får inte till de med en resa till dej

har jag bil så är de nått annat som kommer ivägen

förstår inte hur de kan bli så här

2012-05-28, 11:05:26 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!