Lördag men vackra rosor

Idag är en tung dag, dels så är det ett tungt väder med hårt regn.
Å andra sidan så håller jag på att gå igenom mitt liv,
tar svåra och tunga beslut. När andra människor styr en på ett sätt
som gör att man mår väldigt dåligt, då måste saker ske så är det bara.



Min lunch idag vart detta, inget märkvärdigt alls, men det slant ner iallafall :)
Ikväll blir det bättre mat, men det kommer upp senare, ok :D



ÄLSKAR rosor ♥ Visst är det en underbar bukett jag har på bordet :D
Postat av: Mådde

Livet är inte lätt

i bland måste man sätta ner foten

och stänga öronen



kram

2012-05-05, 13:05:48 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Sååå fina,var rädd om dej/kram

2012-05-05, 15:32:35 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Vilka läckra rosor. Birger som köpt?

2012-05-05, 18:28:59 -
Postat av: Anonym

Eivor: nej dem fick jag allt köpa själv:s

Vad gör du ikväll då? :)



Kramis

2012-05-05, 19:44:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!