Kan man ha för bra?



Igårkväll så åt vi stekt falukorv, gröna bönor, kokt potatis med senapssås.
Vart så sugen just på senapssås och det är ju lätt att göra :)

 

Nu till lunch vart det thaimat. Stora tjejen kom hem och var sugen på det
så vi delade på en låda, man orkar inte få i sig en hel låda själv.

Solen skiner och det är så skönt ute, hade ingen tröja på mig idag
då jag åkte till tandis, det vart bara en t-shirt och jeans, UNDERBART :)

Vid tandis fick jag skäll :s Jag hade FÖR BRA munhygien !!!!!
Kan man verkligen ha FÖR BRA???? :o :o

Inga hål, ingen tandsten och perfekt tandkött. Jag känner mig nöjd iallafall :D
380 kronor kom jag undan med vilket jag tycker var överenskomligt :)




Ska nu hänga ut mattorna, starta en maskin tvätt och sedan dammsuga.
Till kvällen funderar jag skarpt på om familjen ska få våfflor :)
Själv får jag ta något annat kanske, om jag inte testar.
Pannkakor o liknande saker brukar ju inte fungera så bra för mig.
Men vi får väl se :D Kvällen är ju inte här än.

Men nu ska jag göra lite nytta :)

Kram på dig så länge ♥
Postat av: Mådde

½ våffla utan grädde brukar funka

och pannkakan jag gjorde i kväll gick oxå bra åt EN hel...recept på min blog...mycke ägg lite mjöl

2012-05-03, 23:55:12 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!