Ännu en solig söndag

Älskar verkligen att sitta på altanen i mitt hörn.
Höra hur fåglarna kvittrar och känna solens värmande strålar.

Idag vart det sovmorgon läääänge :D
Men efter en kombination av frukost, mellis och lunch i ett och samma



så åkte jag och gubben min till hembygdsgården och tittade
på mycket vackra tavlor i olja målade av konstnären Paul Reisser.
Och visst är han enormt duktig på att måla allt.

COCAINCOLA

OBS! Bilden har jag lånat från nätet!

Tjejerna hemma musade på detta dem :D



Då vi kom hem så var det dags att förbereda middagen som ikväll består av detta :D



Rätt gissat :) Hemlagad god Chili con carne ♥

Tjejerna har varit ute och tränat vid Eskiln i solskenet :)

Men nu är det dags att duka på altan och ställa fram maten,
för om 1 timme drygt så ska tjejerna ut och gå med en grannes hund :)

Så vi hörs senare om du har lust ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!