Ännu en snorig dag

Notan är skriven, ska komplitera lite saker för morgondagen.
Det är ju ledig dag då för alla i vår familj, ska väl äta något gott :D

Idag är båda tjejerna i skolan igen, hoppas de slipper komma hem sjuka igen bara.
Själv snorar jag ännu mera och det är fruktansvärt jobbigt med andningen.



Min goa vän här på bloggen  http://www.kaffehornan.se/ sa jag kunde
lägga mig i badkaret, men jag har tyvärr inget :s bara dusch.

Jag får försöka dricka varmt osv så får vi hoppas det går över snabbt iallafall :D
 iallafall för ditt förslag vännen :)!

Vi har grått väder idag annars, imorse regnade det riktigt ordentligt.
TUR man slipper hämta ner det iallafal ;)
Från fredag och över helgen ska det iallafall bli bra väder sägs det
med runt + 20 grader om det vill sig ... love it ♥

Ska väl försöka dammsuga av lite och plocka ihop saker under dagen.
Roligare då helgen kommer om det ser vettigt ut,luktar gott innanför dörren.

Är Du som läser, ledig under resten av veckan eller? :)



Nu lite kaffe , puss så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!