1 Maj i Enköping

Idag har vi tillbringat dagen och kvällen i Enköping hos min mamma.
När vi kom till henne så åt vi lunch ganska omgående.
Hade med mig kalopsen som uppskattades mycket av oss alla :D
 


Efter det tog vi bilen och åkte hem till mitt gamla föräldrarhem.
Även till kyrkan åkte vi för att sätta en bukett rosor vid min pappa.
Mamma var så glad att få komma dit och se HUR det såg ut :)



Så otroligt vackert det var överallt :) Vårlök och skillan som blommade.
Solen som sken och det var så varmt att jag bara hade t-shirt på mig :)
Gillar verkligen detta, slippa tjocka jackor osv.



Plockade av skilla och små tulpaner, påskliljor osv vid mitt
föräldrarhem som vi tog med oss in till lägenheten så får mamma
njuta av sina blommor där. Hon var så glad över denna dags händelser.
Att få komma med i bilen, se dem gamla trakterna, se all grönska.
Ja hon var verkligen riktigt lycklig ♥ Så lite kan glädja så mycket.

Fyllde även på matförådet till henne med 9 nya matlådor med olika mat.
Så nu har hon mat ett tag framöver :D
Om krafterna ska orka vara kvar så måsste man ju få i sig bra näring.

Men nu gott folk :D Nu ska jag ta något ner i strupen, sedan duscha

Duschar

Min önskedusch nästa gång vi byter ♥

Vad har du gjort under 1 Maj?
Skriv och berätta så lämnar jag ett tryck hos dig också ;)

Puss ♥
Postat av: Mådde

min helg finns på min blog

KRAM

2012-05-01, 22:31:33 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Finns i min blogg/kram

2012-05-02, 07:47:32 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!