Zonterapi och sydd i huvudet

Vaknade imorse med ett djupt sår i huvudet, det vart läkarstationen
och 4 stygn för att få såret tillslutet. Nu när all bedövning gått ur
så känns det inte alls roligt i höger sida :( Slog i huvudet i en ventilationslucka
sent igårkväll men inte visste jag att jag blödde så pass ....
Hela kudden var neerblodad imorse och håret som om man haft sockervatten i.
Man får verkligen passa sig för vassa kanter... FAN va det gör ont ... :(



Har under en lång tid haft en brännande smärta i hälarna.
Mest i den högra, och idag har jag varit till en äldre kvinna
som hållit på med zonterapi i 37 års tid.



(Bild från nätet)

Jäklar !!!!!! så ont det gjorde på vissa punkter.
Har bokat in ännu en tid om 1 månad drygt. Ska även testa healing
hos henne längre fram, har aldrig testat tidigare.

Var lite lat idag, på vägen hem så svängde jag in till ICA
och plockade ihop en god egenkomponerad sallad.
Var så hungrig att jag GLÖMDE fota  :D :D ja ja det kan inte hjälpas.

Nu ikväll åt vi hemgjord pizza som vi hade bestämt.
Det är dels mycket godare tycker jag och man kan ha vad man själv vill på den.



På min vart det skinka, ost, kryddor, tomat och feffironi denna gång ♥

Ikväll är E tillsammans med en go vän och träffar andra vänner, känns väldigt bra.

Jaha vad sker ikväll då? Ja jag ska iallafall se Let`s dance som börjar ikväll :)
Ska ju ta det lungt och jag orkar inte heller göra så mycket då huvudet värker.

Du skriver väl en rad eller 2 ... eller?? :)

Puss på dig ♥
Postat av: Mådde

vi var oxå lata i dag så de blev mat på fjäll hotellet....



tittar du i min blog någon gång?

ser inget litet "fotavtryck" nämligen...

2012-03-30, 21:30:35 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!