Vad sker denna lördagskväll ???



Njuter av vackra tulpaner, är dessa vårblommor ♥



Visst är den vacker .... vad vore livet utan blommor ? väldigt fattigt



Kvällens mat vart kyckling i ugn med hemgjord klyftpotatis,
sallad och 1 mumsig kiwi som jag tyckte borde ätas :D



Gubben vart godissugen och gjorde cocoskulor rullade i mörk choklad.

Nu gäller duschen för mig och en hårtvätt. Känns som att det behövs ;) 

Fortsätt njut av denna fina lördagskväll ♥
Postat av: Eivor

Vilka läckerheter du gör. För oss blev det hamburagre på Max i Uppsala som fick duga. Kram/syrran

2012-03-31, 22:27:19 -
Postat av: Mådde

vi var till kyrkan på pianokonsert och sen blev de ju SVART en timme eller rättare sagt stearinljust

2012-03-31, 23:15:36 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Har skrivit på din blogg, men inget kommer upp där Måd!!! :( Vet inte varför..skriver kanske fel saker ... vet inte ..Nu gäller sängen <3



Älskade syster Eivor!!!<3

Inte så dumt med Max i Uppsala ;)

Var ni ute i Storvreta?? Vid Fyrispark? :)

Skicka ett sms under morgondagen om vi orkar en promenad du och jag ;) HUR fungerade bilen NI provade;) ??? Inte alls bra förstår jag ;)

Hör av dig !!!

Nattis älskade syster <3 <3

2012-04-01, 00:34:30 -
Postat av: Mådde

de är ju så att jag måste godkänna först.. Nu är de gjort..."stora" konserer har jag inte häller varit på så många gånger Var till Globen och hörde Leonnard Cohen Annars har de mest varit i kykor Men de är ju förvisso konserer de oxå...den i kväll var himmelsk (om man gillar pianomusik förståss)

2012-04-01, 07:47:17 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!