Hela fältet klart nu ... vad tycker vi om det hela?




Jaha så är andra chansen klar och vi vet vilka låtar som är i final :)
Top cats och Thorsten Flinck får vi åter se om 1 vecka i Globen.
Har en hemsk magvärk, få se HUR jag ska kunna sova med detta :(



Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och ändra på saker och ting.
Ibland måste man ju rensa i sitt liv och städa ur alla hörn.
Jag ska göra det om vädret tillåter .. hm... HUR tänkte jag nu då?
Ja vi får väl se det imorgon ;)
Det får bli och vara hur svårt som helst, men nu ska skiten bort.



Glömde ta på min bit :s

http://gronanyanser.blogg.se vilken UNDERBAR bloggsida <3
Lånade bilden på pizzan därifrån. Besök den gärna du också!

Pizzan vi åt ikväll var inte alls så god som jag hade hoppats, en besvikelse .
Ja ja man kan inte alltid vara på topp ... Tur att jag och S delade iallafall :)



Var nyss ut och blåste ut ljusen i lyktorna på altan, ÄLSKAR ljus,
och då även utanför i mörkret, det värmer en då man ser dem.

Imorgon tror jag faktist att jag ska köpa en god köttbit och grilla igen <3
Vi får väl se vad morgondagen bjuder oss på :)
Nu ska jag iallafall försöka hålla kväller och finna min goa säng <3
av märket Kungsängens säng
Bästa köpet vi gjort till oss alla i familjen måste erkännas.

Men nu 
Postat av: Susanne

Tack och visst får du följa mig.



Kramen

2012-03-04, 09:55:48 - URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!