Ber om ursäkt ..



Får väl först ursäkta att inte bilden är kanske lika skarp som tidigare.
Men jag har en usel kamera,
och har nu försökt tagit med mobilen istället.

Kameran jag anv på sista tiden var ett lån,
kanske jag kan skaffa en själv en dag.
Ja vi får väl se hur det blir i framtiden.
Får väl börja spara ... de kostar ju en hel del

Idag har jag annars varit i Västerås, att köra dit gick över förväntan.
S var till en mycket trevlig sjukgymnast, detta för hon har ont efter
moppeolyckan i december 2011.

På vägen hem får jag veta att min mobil som varit inlämnad pga att
den hakade sig var klar att hämta, en skön känsla att få den tillbaka ♥
Så nu kan jag åter lyssna på musik då jag vill gå ut och röra på mig ...

Men nu ... Sveriges mästerkock för mig som alltid :)

TACK goaste Eivor för ditt värmande sms imorse!
Du hjälpte mig på min bilresa ♥ Älskar Dig goaste !

Puss ♥

Postat av: Mådde

vad har hänt med din kamera?

2012-03-21, 23:49:11 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Klart att din mat måste synas och så gör den ju. Kram/Eivor

2012-03-22, 20:16:10 -
Postat av: Emma

Klart du får låna kameran!! :)

älskar dig<3

2012-03-23, 18:39:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!