20 mars i bilder och ord



Idag vart jag så sjukt sugen på något som
min mage skriker NEEEEEJ till...
Jag har ätit bruna bönor med tärnad bacon
och pressgurka till lunch ♥
Fy bubblan va underbart gott det var, 
men ikväll kan det varnas för skarpt läge ;)
Hahahahaha så det kan bli ;) Jag tål inte bönor ...
magen pajjar helt av dem ...



Ikväll vart det kokt potatis med stekt falukorv,
pepparrotssås och vitkål blandat med morötter till middag ,
inte igår vi hade pepparrotssås här.
Därför var det en extra längtan efter den :)
Vanligtvis brukar jag ha frukostkorv med senapsås,
men INTE idag :D

Vad åt du? :D

En fråga :) :
Planerar du dina måltider eller hur lägger du upp
dina inhandlingar av mat?




Lagade till Chili con carnen ikväll som vi ska ha imorgon till middag.
Men imorgon vid 12 ska jag hämta min yngsta tjej
i Västerås för ett sjukhusbesök.
Då vi kommer hem är vi hungriga, då är det skönt
att bara behöva fixa riset :D



Utanför vårt köksfönster visade sig denna underbara
himmel innan solen gick ner.
Men den förvandlades snabbt, tur då man hinner med att få se :)

Men nu gäller nog sängen ganska snart. För imorgon ska jag försöka
ta mig till Västerås för egen maskin :s
hoppas det fungerar med min huvudvärk.
Får ett fruktansvärt tryck i huvudet då jag kör lite längre sträckor :s

Hoppas du som läser detta får en bra nattsömn,
för det hoppas jag att jag fårmen även du som läser :)

Nattkramen till dig ♥

Bibbi
Postat av: Ellinor

Lycka till med sjukhus och bilkörning/kram

2012-03-21, 08:55:05 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!